Naše desatero

Důvěřujte nám.

Děláme zákaznickou podporu přes pět let, víme, jak se o zákazníky postarat.

Wow efekt.

Chceme, aby naprostá většina zákazníků dostala odpověď co nejdříve. Jedině tak se dostaví wow efekt – pokud vyřešíme problém 5 minut po odeslání emailu, překvapený zákazník na vás již příště nedá dopustit a určitě se zmíní v jeho okolí.

Dostupnost 24/7.

Pokud děláte globální produkt, 24/7 podpora je pro vás prakticky samozřejmost. V každý okamžik někdo někde může zvažovat nákup a třeba potřebuje informaci, kterou mu může poskytnout konkurence, pokud s odpovědí zaváháte. V ČR by měla být standardem podpora od 8 do půlnoci.

Porozumění.

Náš člověk bude částí vašeho týmu. Zpočátku se k vám klidně přestěhuje na tak dlouho, jak bude potřeba, aby zjistil, jak co je pro váš projekt klíčové, a správně nastavil procesy. Později bude pravidelně docházet a informovat se, bez dokonalého přehledu co se kolem vašeho produktu děje, nemůže support dobře fungovat.

Samostatnost.

Potřebujeme samostatnost v rozhodování. Není dlouhodobě možné, abychom se u řešení každé drobnosti na vás obraceli a čekali na rozhodnutí. Dejte nám finanční limit, do kterého můžeme reagovat a odškodnit zákazníky sami, případů, co ho překročí, již moc nebude.

Přístupy.

Musíme mít přístup do vašeho interního systému. Musíme mít možnost zkontrolovat stav objednávky a jiné nejčastější dotazy, jinak nebudeme moci fungovat efektivně. Samořejmě pak garantujeme ochranu vašich interních údajů.

Jsme levnější.

Kolik to bude stát? Nebojte se, minimálně o třetinu až polovinu méně, než byste to byli schopni udělat sami. Nepočítáme přitom čas ztracený problémy s managementem týmu, získáváním zkušeností, zkoušení správných nástrojů… Podporu sdílíte s dalšími podobnými projekty, takže se náklady rozdělí při vyšší kvalitě pro všechny.

Akce a reakce.

Vyžadujeme od vás, abyste reagovali na stížnosti zákazníků a pružně opravovali chyby a jiné problémy, které nastanou v průběhu spolupráce. Pokud na vaší straně neuvidíme snahu dělat co nejlepší produkt, bude se nám hůře pracovat i u nás – poskytovat nejlepší uživatelskou podporu.

Synergie.

Kromě zákaznické podpory nabízíme pomoc také s marketingem sociálních sítí, SEO a PPC marketingem. Je zde tedy ještě více možností, jak zkvalitnit a zviditelnit váš produkt.

Lokalizace a flexibilita.

V současné době nabízíme zákaznickou podporu 24/7 (je možné objednat i omezený režim, neodmítneme ani malé klienty) v češtině a angličtině. Je ale možné na základě větší poptávky rozšířit i o jiné jazyky.

Proč je výhodnější externí helpdesk?

Neřešíte dovolenou, nemoci, záskoky, interní pracoviště… Nezajímají vás náklady na sociální a zdravotní pojištění.

Máte garanci supervize, kdy každý operátor je pod neustálým dohledem a tréninkem.

Získáte technologické zázemí a možnost produktové pomoci od firmy se zkušenostmi z mnoha projektů.

Nižší náklady – víte, že pro 24/7 podporu musíte pokrýt měsíčně 720 hodin? To je skoro 5x tolik než je normální pracovní úvazek!

Live chat na stránkách vám může násobně zvýšit konverze!