Rozumíme vašim potřebám!

Před několika lety jsme začínali náš první start-up a brzy jsme zjistili, že nejdůležitější je nezklamat, a tak udržet zákazníky. V té době dělal uživatelskou podporu ještě majitel firmy – což má své výhody – mohli jsme vybudovat firemní kulturu založenou na snaze vyhovět.

Poté, co se stal internet běžnou součástí domácnosti, došlo v oblasti marketingové komunikace a public relations k velkým změnám. Rychlé poskytnutí potřebných informací, neprodlené řešení problému a okamžitá reakce se staly takřka nutností. Naší cílovou skupinou jsou společnosti, které chtějí dosáhnout maximální spokojenosti svých zákazníků.

Víme, že každý zklamaný zákazník znamená ušlou obchodní příležitost. Nevrátí se, nebude o vás říkat svým známým. Víme, jak je každý zákazník důležitý – uživatelská podpora je první linie kontaktu a je důležité rychle reagovat na impulzy nespokojenosti. Víme, jak vám dávat výstupy, co vám nefunguje a je třeba vylepšit.

Používáme nebo používali jsme nástroje jako Zendesk, HelpSpot a LiveChat. Tyto nástroje nám pomáhájí dělat naši práci přesně a účelně. Pro náročné zákazníky nabízíme služby 24/7 – vaši zákaznici se prakticky obratem dočkají odpovědi v jakýkoliv čas, svátek nesvátek. Nebo si snad myslíte, že je normální na odpověď dotazu v 7 večer, když zákazník chce udělat nákup, čekat do druhého dne?

Kvalitní zákaznická podpora je klíčová!

Snažíme se dělat nejlepší uživatelskou podporu pro malé a střední firmy, pro ty, které jsou zaběhlé a hledají způsob jak ušetřit a optimalizovat, ale i pro ty, které začínají – a nemají čas řešit podporu – když jim hoří vývoj produktu.

V naší společnosti funguje zákaznická podpora opravdu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Vždy budete (vy i vaši zákazníci) komunikovat se supportery, kteří budou schopni bez problémů a odkladů vyřešit váš problém či požadavek. S trochou nadsázky lze konstatovat, že funkční e-shop dnes umí dodat doslova kdekdo, ovšem ne všichni se dokážou o zákazníka i dlouhodobě kvalitně postarat.

Je již zažitým mýtem, že zákaznická podpora pouze odpovídá na nejrůznější dotazy a provádí jednoduché úpravy. Profesionální zákaznický podpora vám také návrhuje komplexní řešení a změny funkcionalit vašeho e-shopu. Nedílnou součástí je také pomoc v oblasti internetového marketingu, např. marketing na sociálních sítích.

Pro nás nebudete jen pan/í XY. Jsme profesionálové, a proto je pro nás důležité znát své klienty osobně, abychom dokonale porozuměli jejich potřebám a směrování jejich podnikání. Při naší práci využíváme profesionální aplikace, které nám pomáhají dělat naši práci přesně a účelně.

Naši supportéři jsou hrdí na to, že pracují ve firmě, která chce poskytovat nejlepší uživatelskou podporu pro malé a střední firmy.